for your Global/Strategic Account Management Initiative ?
Les résultats ont toujours été à la hauteur de mes espérances. Professionnalisme, créativité et connaissance pointue du marketing digital ont été de réels atouts pour le développement de mon activité.
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Social Marketing
Etudes et Livres Blancs
Objectif : Intensifier votre visibilité et crédibilité sur le marché
Objectif : Générer des leads et alimenter en contenu vos prospects
Objectif : Bénéficier de la capacité d’influence de SaaS/Cloud Guru pour votre contenu
Catalogue de solutions métiers SaaS Cloud
Campagne Emailings
Contenu à la demande
Objectif : Sortir du lot et engager le dialogue avec le marché
Objectif : Générer des leads et susciter l’engagement du marché
Objectif : Alimenter en contenu de qualité votre marketing digital et votre « Social Selling »
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© Marketor 2019
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Ronny Pouvreau,
Directeur Marketing One2Team
These 2 domains seem at first as antinomical as you can possibly imagine. Indeed why on earth would I like to hint that I work or intend to work with this or that Global or Strategic Account or share confidential information on social network ? First of all, you may be doing 0 business with that account so you have nothing to lose. But this is not what this is all about. The question is : Do you think you can influence a buyer’s journey and RFPs by sharing insights and sowing information all along a virtuous engagement path with “change agents” ?
We believe this is the best way forward in our hyper connected business world for bridging the decision making gap and establishing high and early engagement from influencers, gate keepers and finally decision makers.
Take this short 10 question survey to get both bits of insights along the way and receive your full benchmark report. If you’re happy with that, drop us your professional email and click the Start Survey button from the thank you prompt. Let’s go!